העונש של חזן: הרחקה לחצי שנה ושלילת שכר לשבוע

איתי גדסי 4 Comment on העונש של חזן: הרחקה לחצי שנה ושלילת שכר לשבוע

ועדת האתיקה החליטה כי חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) יורחק ממליאת הכנסת למשך שישה חודשים ושכרו יישלל לשבוע ימים | חזן: ""מגוחך שזועבי שתקפה שוטרים בבית משפט וחיילים על סיפון המרמרה קיבלה הרחקה של 6 חודשים ולי גם לוקחים שכר דבר המעיד כי זו נקמה אישית"

ח"כ אורן חזן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) הורחק מהכנסת לחצי שנה ושכרו נשלל לשבוע. כך קבעה ועדת האתיקה היום (רביעי).

על פי העונש חבר הכנסת חזן יוכל להצביע במליאת הכנסת ובוועדות אך לא להשתתף בדיוני הוועדות ולשהות במליאת הכנסת כאשר לא מתקיימות הצבעות. בנוסף, תימנע ממנו האפשרות לפעול פרלמנטרית במספר מישורים.

חבר הכנסת אורן חזן הגיב לעונש הקשה שהושת עליו ואמר: "מדובר בפרס למחבלים אותו נותן אדלשטיין יו"ר הכנסת בשעה שבחר להעלים את הלוחם היחיד בטרוריסטים בכנסת: טיבי, זחלקה זועבי וחבריהם, זאת בתקווה שהציבור ישכח לו את הבושה שהעדיף אינטרס אישי שלו להיבחר בקולות הערבים לנשיאות על האינטרס הלאומי".

"מגוחך שזועבי שתקפה שוטרים בבית משפט וחיילים על סיפון המרמרה קיבלה הרחקה של 6 חודשים ולי גם לוקחים שכר דבר המעיד כי זו נקמה אישית".

חזן הוסיף: "חמור עוד יותר שהח"כים הערבים שפוצצו את ביקור סגן נשיא ארה"ב פנס ובגין כך התעמתתי אתם מקבלים פרס ולא עונש – הציבור בישראל ישפוט את יו"ר הכנסת המבייש, האנוכי והציני ביותר מאז קום המדינה".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    בבחירות הבאות יגיע ברשימת הליכוד למקום עשירי מיניומם

    1. בדיוק להפך – המהלך הבזוי הזה דווקא מראה לנו מי צריך להיות ראשון!!!!!

    2. ממש לא תאמין לי שמי שמתנגד אליו הוא בכלל לא מוצדק כי בתכלס הוא היחיד שאומר את האמת בשביל כולם ולא מעניין אותו מה יגידו עליו חוצמזה שזה גובל בסכנה !